SOSV / Commercieel Medewerker Binnendienst

Commercieel Medewerker Binnendienst

Werken bij SOSV. Over ons

SOSV is al sinds 1955 de vertrouwde opleider binnen het sociaal domein. Om onze cursisten en klanten nog beter van dienst te zijn, zijn we in 2016 een nieuwe weg ingeslagen. Zo hebben we onze opleidingen opnieuw gepositioneerd en hebben we een nieuw onderdeel aan ons bedrijf toegevoegd; SOSV Detacheringen. Dit betekent dat we naast het verzorgen van opleidingen ook detacheren in de sociale zekerheid en het sociaal domein. Onze cursisten en klanten zijn werkzaam bij gemeenten, accountantskantoren, pensioenfondsen, vakbonden, uitzendbureaus en HR-afdelingen.

Wil je samen met een kleine groep collega’s dit ‘nieuwe bedrijf’ met een lange historie helpen ontwikkelen?

Werken bij SOSV. Over de functie

Iedere dag bij SOSV is anders. De ene dag werk je samen met je collega samen om de planning voor een opleiding rond te krijgen, de andere dag sta je potentiële nieuwe cursisten te woord en ben je op zoek naar die nieuwe collega voor SOSV Detacheringen. Eigenlijk  ben je in meerdere rollen actief. Zo ben je:

  • Ambassadeur

Samen met je collega’s ben jij het gezicht van SOSV.

  • Salesmedewerker

Je kunt alle potentiële cursisten overtuigen om een cursus bij SOSV te voeren. Aan de telefoon zet je jouw acquisitie-skills en flinke dosis commercieel talent succesvol in. Het binnenhalen van een nieuwe cursist of opdracht maakt jouw werkdag goed.

  • Recruiter

Met de nodige creativiteit werf en selecteer je de juiste kandidaten voor SOSV Detacheringen. En je vindt de juiste opdrachtgevers voor de kandidaat. Dit lukt je omdat je weet wat er speelt bij de klant én bij de kandidaat.

  • Relatiebeheerder

Een tevreden klant is de beste klant. Daarom ga je altijd klant- en servicegericht te werk. Bovengemiddelde communicatieve vaardigheden zijn hierbij van grote waarde.

Werken bij SOSV. Wat we van jou verwachten

Een aantal eigenschappen die wij graag bij jou terug zien, zijn: communicatief vaardig, flexibel, stressbestendig, accuraat, resultaatgericht en collegiaal. Daarnaast verwachten we het volgende van jou:

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde mbo 4/hbo opleiding in de richting van administratie of communicatie;
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in een commerciële of dienstverlenende omgeving;
  • Je hebt ervaring met telefonische en administratieve werkzaamheden;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent 24 uur per week beschikbaar.

Werken bij SOSV. Solliciteer direct

Word je enthousiast van de bovenstaande functieomschrijving? Dan maken we graag kennis met je. We nodigen je van harte uit voor een informeel gesprek, zodat we elkaar beter kunnen leren kennen. Daarin vertellen we je alles over de vacature, over SOSV en jouw mogelijkheden bij ons.